المؤلف = يحيي عبيد، أحمد
The Effect of BrandInnovativeness on Product Attractivenss (An empirical study on customers of luxury Brand in Manb

المجلد 43، العدد 3، يوليو 2019، الصفحة 454-464

منى سمير صادق عبد العزيز؛ أحمد يحيي عبيد؛ أحمد محمد السطوحي


the relationship Between Demarketing and customers, Perception Toward Reducing Water consumption (An applied StudyP)

المجلد 43، العدد 3، يوليو 2019، الصفحة 464-478

أحمد يحيي عبيد؛ أحمد محمد السطوحي؛ ألاء عبد القادر محمد السيد


The effect of reviews credibility on customer’s intention to book the hotel (An applied study on hotels customers in Egypt)

المجلد 42، العدد 2، إبريل 2018، الصفحة 368-393

أحمد يحيي عبيد؛ أحمد محمد السطوحي؛ بسنت السيد محمد مصطفى